< Till bloggens startsida

Frankrike

Jag hade först planerat att ta med min systemkamera, men gjorde inte det då jag var rädd att nån skulle sno den. Så då tänkte jag åh vad smart jag är om jag tar med den lilla nya digitalkameran istället, den funkar ju bra. Tror ni inte den gick sönder första dan då elr? Jo objektivet fastnade ute och ville inte åka in igen. Kvalite my ass.
Så det fick bli mobilbilder all the way.
Orkar inte berätta mer ingående vad vi gjorde men vi bodde iaf på ett kloster med runt 1000-2000 andra personer från hela världen. Just nu var det mest tyskar o svenskar däremot. Så här kommer några bilder på några fantastiska människor vi lärde känna. Och några vi kände innan..
 
 

Kommentarer
Jossan

HAHAHAHH, på bilden där Erik håller "free Hug" skylten, SHIT va han liknar lilla scoutkillen i filmen Upp! :''D

2012-07-12 @ 12:41:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0