< Till bloggens startsida

What A Shame

hola amigos,
Japp jag är tillbaka, för nått inlägg bara. Tänkte lägga ut lite bilder, några random, några från skolavslutning, några efter skolavslutningen, några från klassens dag oxå tänkte jag försöka lägga upp bilder från frankrike. Fast dom får komma i ett annat inlägg. 
Kanske låter det lite konstigt att jag lägger upp massa bilder när jag slutat blogga? Jo det är för att jag inte vill lägga upp dom på facebook, medans jag vill fortfarande lägga upp dom så då passar bloggen allra bäst, även om vi inte bloggar längre. 
Orkar inte att blogg.se börjar lika tumblr allt mer och mer, härmapor
 

och dö inte när ni ser bilderna här under från efter skolavslutningen när jag o mina fina föredetta klasskamrater tar bilder medans man skakar på huvet, haha.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0