< Till bloggens startsida

Slutet

Sara här, som ni kanske märkt bloggar ingen av oss här längre. Johanna bloggar ju för de mesta på sin egen blogg o jag o erika har gett upp.
Så jag i allafall, gissar att erika oxå gör så, slutar blogga. Vet inte om jag har nå planer på att börja igen, kanske att jag slänger in några bilder ibland.
Det lär jag ju göra när vi kommer från frankrike om jag orkar. Vi åker imorgon och kommer hem den 1 eller 2 Juli.
Utöver det ska jag försöka göra att ett inlägg ikväll bara för att lägga ut massor av bilder från bland annat klassens dag och skolavslutningen. Samt lite andra.
Utöver det slutar jag på obestämd framtid.
Haha fånigt inlägg men just wanted to let you know.
Om en halvtimme ska jag o min kära familj vara hos erika och fira midsommar, Förhoppningsvis hinner jag skriva efteråt.
Men om inte, Glad midsommar på er allihopa och hoppas ni får ett underbart sommarlov!
Och ja mitt hår är fett med kort nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0