< Till bloggens startsida

10 sanningar

1. Jag känner mig taggad till skolstarten. Allt går tillbaka till sin vanliga ordning.
2. Jag älskar att läsa. P.S boken måste vara bra!
3. Jag får panik när jag är helt under vatten.. Ingen vattenmänniska men tycker om att bada.. komplicerat, men hursom helst så får jag panik när jag är under vatten.
4. Även fast det kan vara trist med regn så är det bland det bästa jag vet!
5. Jag mår bra av att prata om helt onödiga saker. Typ som harry potter.... fast nej. Det är inte onödigt men, typ såna saker.
6. Jag har alltid svårt att somna när jag sover borta. Medans i min egen säng kan jag somna på typ 1 minut.
7. Jag är alltid bland dom 3 sista när jag skriver prov.
8. När jag är mig själv till fullt ut så är det oftast med mina vänner då jag skrattar och bara hoppar runt som en... som en...som en... groda.. (haha).
9. Jag har aldrig varit kär.
10. JAG FULLKOMLIGT ÄLSKAR HARRY POTTER!!!!!
P.S jag ska ge en godisbit till belöning till alla som läste hela sannings listan!

Kommentarer
Johanna

ge mig godis då. imorgon

2011-08-09 @ 01:19:21
URL: http://johannafredricsson.blogg.se/
Albin

Ge mig en godis! :D

2011-08-09 @ 10:51:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0