< Till bloggens startsida

Bananer är goda. 123. Bananer är goda. 123. 4 oj. :(

NAMEEEEEEN hej!
Nu har nian börjat. Första helgen det här året då, alltså.. Helg efter man gått i skolan. Man är typ asglad och känner att man har två lediga dagar framför sig. Say weho. Förra veckan och veckan innan det och veckan innan det och massa veckor innan det var jag ju liksom ledig varje dag. Så snabbt allt kan ändras..
.
Anyway, skolan är faktiskt helt okej. Är peppad och taggad på nian faktiskt! Iallafall nu. Men det kan ju ändras snabbare än ljuset färdas.
.
Efter skolan åkte jag, Sara, Felicia in till stan och efter ett tag kom Albin också! Vi käkade på max och HERREGUD va segt det var att få mat. Stod och väntade på SNABBMAT en halvtimma. Vi trodde fan att vi skulle dö.. Iaf, efter det åkte Felicia hem och vi andra kollade på "Harry Potter och dödsrelikerna del 2", lika bra andra gången som första!!
.
Aja.. Nu ska jag ner och kolla på Ice Age.. Hehehehehehe. Det regnar sate ute också, så antar att det blir hemmakväll för min del. TJARÅ :D
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0