< Till bloggens startsida

det är ouppfyllda drömmar som håller dig vid liv

shab tjena hallå, sara här. det var ett tag sen nu va vava? Får se om det blir några fler usa bilder, orkar inte fixa med det där. hursomhelst idag har jag träffat först felicia och billy, dom tyckte det var kul att mata får tydligen. Senare typ 7 tog jag, felicia, billy, joel och martin bussen ut till lyssnar ängen. Bussresan tog en evighet. Men vi kom dit tillslut iaf. vattnet var fett kallt men det var skit kul, och skönt att få bada. Det slutade med att joels mamma hämtade oss.
Imorgon då blir det verkligen att gå upp tidigt, jag och karolina ska nämligen till stockholm, pride paraden! weii. kommer bli grymt, tar väl med mig kameran om ni har tur :)
nä nu måste jag duscha,
puss sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0