< Till bloggens startsida

Det finns inte onda och goda människor, allt handlar om vilken sida man väljer.

Fredag.
Skoldagen var riktigt jobbig idag. Tvingade mig igenom hela, orkade egentligen inte. Sen har jag också fått min första bedövning i munnen idag, inget jag gillade, satt ju inte i en kort stund heller... Har precis släppt, skönt att känna halva sidan av munnen igen. Gränbys nya del är också en flopp. Det är bara affärer som bytt lokal plus ett spa och en frisör. Förresten, är det typ bara jag som inte ska gå på "fest hos mange" saken? Hoppas dom som är där får det riktigt kul men personligen tycker jag att det inte är värt att betala 150 kr för att gå på det, men det kanske hör och göra med att jag stör mig galet mycket på låten.
Nu ska jag äta middag och sen klura ut kvällens planer. Om min vilja går igenom så blir det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0