< Till bloggens startsida

det går trögt

erika ge mig godis

bara lite snabb uppdatering från min sida, idag har det varit chill bara. Ganska förkyld så om jag ska orka bada imorgon behövdes det. Juste imorgon ska jag, erika, jon, billy och säkert någoon mer åka och bada. Så håll tummarna åt oss att vi får vackert väder!
Uppdateringen från min sida kommer bli sämre nu, säkert på erikas sida oxå. Dom ska nämligen från imorgon stänga av bredband, telefoni och tv:n från typ 7 till 4 för att odm ska reparera massor av grejer i vårat område. Har ni tur fuunkar det efter fyra, har ni otur, gör det inte det.
vi hörs
puss,
sara
mer än ett år sen nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0