< Till bloggens startsida

every sign pointed straight to you

Du skulle se mycket bättre ut om du tappade en 2 kilo... jag antar att kläderna väger det...
Min sysselsättning just nu, skriver raggningsrepliker till varandra. Töntigt jag vet men...

Idag var skolan faktiskt najs. Kan ha något med att göra att vi åkte till botaniska och bara gick runt efter lunch. Det tog en massa bilder, men sara var ju då som vanligt fotografen så har inte bilderna och det gick inte att spara från facebook... Men hursomhelst har jag och Ida bestämt vart vi ska bo i framtiden, inte illa.
Efter botaniska blev det stan för min del, mysigt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0