< Till bloggens startsida

Home sweet home

HEMMA!!!! ja ni såg rätt, Uppsala är nu inte så normalt längre. 
Morgondagens planer ser lovande ut, eller det hänger väl på vädret men om det blir dåligt väder lyckas vi hitta på något annat ;) sådana är vi, juste... om sanningsgrejen. Min data dog. Så det blev inte av men jag ska nog göra det, mest för att jag har ett antal saker jag ska skriva. Hmm... jag skulle bara meddela att jag är hemma.
Nu ska jag nog börja på Harry Potter och den flammande bägaren, för er som inte har fattat det så ska jag läsa, inte kolla på film.
P.S meddelande till Johanna...
Johanna, harry potter och fenixorden är 1000 sidor, fattaru????
och... bästa sidan...http://harrypotter.nu/ besök den! Puss, tycker om dig tjejen. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0