< Till bloggens startsida

I'm yours to keep.

Hej bebisar!
Skolan idag var. Faktiskt bra! Emil kom och hälsa på också, gjorde dagen ännu bättre!
Efter skolan åkte jag, Albin, Felicia och Erika till ikea, åt pizza och glass och gick runt och stekte lagom. "VÄLKOMMEN TILL NARNIA!". Haha, jag däckar... Anyway, jag köpte en peeling för 20 spänn, fynd!
När jag åt mjukglassen fick jag fryshjärna, kommer inte ihåg vad det heter, och sen dess har jag haft ont i huvudet. PALLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaa <-- agressioner.
Har varit duktig och gjort matteläxan idag också! Jag är stolt över mig själv.
Nu ska jag ner och duscha, sen spenderas resten av kvällen framför tvn tror jag.. Mys!
Random bilder.
Coldplay – Every Teardrop Is A Waterfall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0