< Till bloggens startsida

Why don't you dance, to the music, I hear inside my head?

Oke.
Jag älskar musik, har alltid gjort, alltid älskat att sjunga, lyssna på musik, osv osv.
Musiken hjälper mig i mycket, om jag behöver muntras upp hjälper den mig, om jag behöver samla kraft hjälper den mig, om jag behöver ta vissa beslut hjälper den mig, om jag behöver inspiration hjälper den mig.
Några sjukt underbara låtar som jag älskar och som får mig att vilja gråta, fast som samtidigt gör mig lycklig.

Kent – Berg&dalvana
Kent – Romeo Återvänder Ensam
Kent – Utan dina andetag
Secondhand Serenade – Fall For You
Regina Spektor – Samson (Dock är inte denna version lika bra som den jag har på min telefon.. haha)
Coldplay – Clocks
Tokio Hotel – Monsoon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0