< Till bloggens startsida

Lösenord?

ah ni hörde ju att jag skulle kolla på pride, tror ni det blev lyckat? nej. När jag är med måste åtminstonde något gå fel. Okej allt gick jätte bra tills vi skulle äta lunch, jag blev helt snurrig och grejer, fick huvudvärk oxå. Allt blev ju bara värre ju längre tid det gick oxå. Så när paraden skulle börja mådde jag så dåligt att det kändes som att någon vänt min hjärna upp och ner och sedan skakat den. Sen kom ju illamåendet oxå. Typ 5/10 minuter in i paraden måste jag gå därifrån, för att spy. Seriöst skit äckligt men jag mådde så dåligt. Så började det ju regna oxå. Amen iaf efter lite mer kaos kom mamma och pappa och hämtade mig och karolina. hade kul det som var iaf. Alla i paraden var ju liksom överlyckliga, går inte att förklara. man måste se det för att förstå. fick några bilder iaf.
Föresten det var migrän jag fick, har inte haft det sen typ 5:an.
Idag mår jag bra iaf, det är något bra med migrän, det går över på en dag.
Idag då har jag bara vilat, försökt bli av med min förkylning. Och imorgon blir det att åka och bada, om vädret tilllåter så att säga. slänger in några bilder från lördagen för att göra detta inlägg liiite gladare :)
puss
sara
copyright

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0