< Till bloggens startsida

SOMMARLÄGER

blev inget bad idag, ingen kände för det så jag erika och jon drog ner på stan istället. Billy blev kvar hemma. Spöregnet kom ju lagom till att vi tänkte sitta vid ån och äta. Det gick ju inte då. Så det fick bli att sitta inne på donken helt enkelt, kändes lite skämmigt att sitta där inne med en sallad men vad ska man göra. Efter det gick vi runt lite, fick med mig ett rött nagellack hem. påväg hem stannade jag och erika på ica och hämtade ut mina tavlor, beställde dom till rummet. VI köpte oxå lite godis, sen drog vi hem till mig och kollade harry potter fången från azkaban. Den bruden är helt besatt av mr potter kan jag ju bara berätta.
Imorgon blir det att packa och städa. Sen måste jag oxå till coop och fixa grejer jag behöver inför helgen. Jo för i helgen ska man ju på sommarläger, därav rubriken :d Är fett taggad, kommer bli skit kul. Får bara hoppas det blir fint väder. Blir borta från fredag morgon till söndag kväll så det lär inte bli något blogg inlägg på hela helgen, varken från min elr erikas sida. mohahaha deal with it. Okej inte för att jag tror ni kommer sakna det så mycket direkt.
det får vara allt från mig idag, måste göra pack lista :)
puss
sara
Gammal bild från när håret var blont, elr gult kanske är mer korrekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0