< Till bloggens startsida

Tänk om folk var som pengar, då hade man bara kunnat hålla upp dom mot ljuset för att se om dom var äkta eller falska.

grym dag igår med johanna tack för det! vi gick runt lite i uppsala, däribland till botaniska, slottet, domkyrkan och sen kina mat. Båda hade med sig kameran så en hel del foton blev det. lägger väl upp några sen, orkar inte nu. 
Vi blev ju hungriga såklart efter allt gående så vi gick till dragon palace och käkade lite. mumms. Efter det åkte vi hem och gick runt lite i sävja, pratade och så. mysigt värre.
Blev nästan klar med mitt rum idag, det enda som saknas nu är att en spegel, whiteboardtavlan och en hylla ska upp. Sen måste jag köpa några whiteboard pennor. trodde jag hade det hemma redan, men nej tydligen inte.
Bara för att nämna en sak vi fixade idag så var det tv:n. 32 tums, check! älskar den! förutom att det är något konstigt med kanalkortet så man får typ bara in sexan -.-'
Fick korten jag beställde idag oxå, nu är det bara mina tavlor jag väntar på. När jag fått dom får ni se bild på rummet, hur det blev.
nä nu ska jag fortsätta med mitt,
puss sara

Först tänkte jag varför funkar inte kategorierna, sen såg jag att jag bloggat på fel blogg. Alltså min gammla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0