< Till bloggens startsida

The truth in your eyes saying you never leave me

Okej. lite dålig känsla av att ingen av oss har bloggat på typ 3 dagar? Lägret var iallfall otroligt bra. Perfekt slut på sommarlovet. Och sen dess har jag inte gjort så mycket. idag har jag varit på stan,haft ont i magen och kom hem för 20 minuter sen efter en kväll med Johanna.Vi pratade mest. Och nu har jag äntligen bestämt vad jag ska ha på mig imorgon, har ju skolfoto första dagen. Bra tänkt! Så jag ska väl sluta äta godis och dricka mjölk (mjölk = bästa drickan!) för istället flytta mig och min onda mage som har börjat göra ont igen till sängen.
Hoppas ni har det bra och inte är allt för deppiga inför skolstarten.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0