< Till bloggens startsida

They say we're too young but maybe they are too old to remember

ursäkta för dålig uppdatering från min sida. Har inte orkat starta datan. Lägret var gryyymt. skit kul!
Funderar på att bli konfa ledare nu, men får se hur det blir med det.
Igår började man nian då. Nervigt. Fan måste ju välja gymnasium sen oxå. Funderar på guc estetiska med inriktning foto men det får vi se. Det kanske inte ens blir så. Äh det löser sig. Jag har väl bestämt mig som många andra att ge järnet i nian. Plugga som faaaan.  det är väl endå det smartaste man kan göra.
Idag då var det skola som vanligt. tagit de chill efter det. Hade egentligen behövt städa rummet men får väl göra det sen då. helt jävla ointressant och onödigt inlägg men bättre än inget, right?
äh det får räcka för mig.
puss
sara
hahah jag och johanna köpte nutella på rasten idag och fixade skedar fårn köket för att äta. Tjockisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0