< Till bloggens startsida

Usa bilder del 2

så nu kommer del två av usa bilderna.  det är inte alla bilder men nästan :)
puss sara
the florida keys
the florida keys
key west
tyckte redigeringen blev cool. På hard rock cafe i key west
kunde inte bestämma vilken som blev bäst av denna och den under, tyckte om färgerna så dom fick komma med ;) på hard rock cafe i key west
kunde inte bestämma vilken som blev bäst av denna och den över, tyckte om färgerna så dom fick komma med ;) på hard rock cafe i key west
hard rock cafe concors
min fina syster i solnedgången i key west
Solnedgången i key west
solnedgången i key west
Southernmost point
key west. En del bilder ser lite konstiga ut i kanten för jag köpte en macro/vis vinkel lins till kameran i orlando som jag ser nu ser jätte konstig ut på bilderna i kanterna. Fick den ganska billigt så det var väl bara skit.
snickerdoodle
haha snyggt, tråkigt i bilen efter mat på taco bell, gissar jag på.
Lido beach på västkusten.
Solnedgång i lido beach
solnedgång lido beach
©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0