< Till bloggens startsida

Kent - Berg&Dalvana.

Tja!
Vaknade imorse och kollade på Top Model Australien, det var final. Annorlunda från tävlingarna i Usa, i Australien har dom en slags live show i finalen..? Som var typ några månader efter själva tiden de tävlade. Anyway, jag vart sur för den jag hoppades på vann inte.
Sen åkte jag och min familj till Fjällnora och paddlade kanot, badade och så. Sen åkte vi in till stan och köpte sushi, gotti!
På kvällen har jag inte gjort mycket alls. 
Har laddat upp bilder från när jag och Sara var på stan på min blogg, orkar inte ladda upp alla igen... Så här kommer ni få se dom lite random istället i think. :) Klicka här för att komma till min blogg!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0