< Till bloggens startsida

vi bugar och bockar åt internetstickor!

Hallå där, nu sitter jag på altanen på vår lilla stuga på campingen i (för att vara exakt en halv mil utanför..) strömstad. Idag har vi varit på kosterörarna, ingen vet väl vad det är...eller jo Johanna vet! Vädrert är super så har blivit lite brun, eller nej. RÖD. Blev ju inte bättre av att jag somnade i solen också, min axel är röd som en kräfta. (OBS! Efter kokning.)
Fick precis också reda på att det är skolfotografering till den där skolkatalogen samma dag som vi börjar, bra planerat! Nu hör jag att morgondagens planer planeras så ska väl va lite aktiv... Det enda jag vet är att vi ska lämna den här campingen på söndag och åka antingen hemåt eller mot göteborg, då ska vi iallfall förbi smögen och alla dom där vanliga ställerna. heeeeeeeeeeejdåååååååå.
mongoooooooooooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0