< Till bloggens startsida

Vilken härlig dag!

ojojoj, vilken härlig dag jag har haft. Dom flesta enm sån här dag med lite halvt dåligt väder skulle väl typ gå på stan eller bara va med någon kompis eller vad man nu gör. Men inte jag! Jag åkte till särsta badet för att bada. Sällskapet var Sara,Billy,Martin & Felix (plus lilla jag). Vi spelade också minigolf, nu kan jag säga att jag officielt är sämst på minigolf. 65 slag samanlagt. Vinnaren hade 39. Ååååhhh va jag känner mig bra! Vi badade också då det regnade som mest, spö regn och det var hur jävla underbart soom helst.
Och kvällen har spenderats med samma personer och vi drog väl mest runt ute i sävja typ. Mot slutet tog natthumorn över och allt blev annat än normalt.
Och imorgon vet jag inte vad jag ska göra, eller det låter som jag ska träffa Johanna på kvällningen, mer vet jag inte. okej.. bloggade bara om min dag men, har inget vettigt att säga efter klockan 23.00.
sörjer som satan att sommaren snart är slut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0