< Till bloggens startsida

You're gonna catch a cold, from the ice inside your soul

känner att det är jag som håller den här bloggen vid liv även fast jag inte har varit så aktiv dom senaste dagarna. Hoppas på att dom andra också ska blogga lite, lär väl hända... om hundra år kanske? okej, nu ska jag inte vara taskig. Men seriöst, tjejer kom igen!
Idag har jag iallfall träffat Frida, vi gick runt på stan ett tag fast vi tröttnade och gick och satte oss på ett fik istället, blev där i typ 2 timmar.
Nu ska jag nog ta av min turban från huvudet och borsta håret och sen kila ner och borsta tänderna och sen försöka sova. Eller det är iallfall hur jag vill att det ska gå, men jag tänker alltid att jag ska gå och lägga mig tidigt men sen blir det inte så. Skola imorgon iallfall. Hoppas vi får scheman, dör av att inte veta vad det är för lektioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0