< Till bloggens startsida

fotobok

shenare mannen. sitter och gör en julklapp till min farmor just nu. En fotobok från mig och min syster. Håller på att laddar upp bilderna. Det är typ sista datumet idag för att man ska hinna få den innan jul, känns lite jobbigt att sitta och göra den i sista stunden men har liksom inte hunnit innan. 93 av 136 bilder uppladdade. woop woop.
Ska seda åka och sola med karolina, typ vid 3. Efter det måste jag och erika öva på våran debatt imorgon. Vi ska debattera om olika enerkikällor, typ vattenkraft, solkraft och kärnkraft. Vi har vattenkraft. Håll tummarn aatt det går bra tack!
100 av 136. Går rå sakta känner jag.
Kapten röd igår var grym. Haha karolina vart typ helt starstruck. Hon kunde inte sluta snacka om det, söt där.
Måste försöka fixa det här med fotoboken nu.
puss o hej leverpastej.
felicia till vänster, jag till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0