< Till bloggens startsida

Hahahahaha dör för Erikas inlägg

Hej jag ska duscha nu sen plugga sen träffa mina kompisar sen fixa julklapp till min farmor sen städa sen plugga sen gå på ledarmöte sen träffa Ida sen gå på q sen ta bort tandställningen sen gå till skolan sen gå till tandläkaren igen sen gå på konfa sen plugga sen gå till skolan sen gå till frisören sen plugga sen gå till skolan sen ta tungpiercing någon dag. Oj första punkten. Amen det var väl allt fram till onsdag iallafall fast lite one Tree Hill o mat och sånt kommer ju emellan oxå. Börja kolla på säsong ett nu, är på avsnitt 18 för dom som bryr sig :) Hejdå


Kommentarer
Frida

dkj%#&)/=/==&¤)(= vad cp-avundsjuk jag blir!! :( <3

2011-12-04 @ 15:02:44
URL: http://fridahermanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0