< Till bloggens startsida

I can´t face it alone this time

Söndag, min söndag ser nog ut som alla andra söndagar gör. plugg, ledarmöte & q. Jag orkar inte att jag är skoltrött, hatar det. Håller just nu på med mvg uppgiften i hk, jag kommer ju inte få mvg kan jag säga nu på en gång. Den är jobbig. Jag vill ta en paus och kolla påm tv och äta choklad. Gott. Och pepparkakor! OCH! kom precis på att det är 2:a advent idag! bara 2 veckor kvar till jul! Bara 2 veckor kvar av den här terminen! Det är heölt sjukt vad tiden har gått fort.. innan jag vet ordet av det skriver jag väl jaa, äntligen tagit studenten eller något, som jag förövrigt längtar efter att göra.  Ser min systrer beställa studentmössa och sånt, det vill jag också göra. Men nu måste jag fortsätta med hkn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0