< Till bloggens startsida

I have died everyday waiting for you

Känner att det bara blir en massa mobilblogg på den här bloggen för tillfället, och bara för det bloggar jag ifrån datan nu, weehoo. Jullov, helt ärligt.. skönt men tråkigt. saknar skolan.. redan. stort men, saknar skolan..skolan utan läxor & prov. Men vill inte att lovet ska ta slut för då blir det bara nätrmare till gymnasdievalet som jag på riktigt får ångest av, ingen aning om vad jag vill gå, och alla frågar men vad är ditt favorit ämne? Helt ärligt, inget. Allt är neutralt. PANIK. Sen så är det också sista terminen med vår klass. INTE OK. men så är det.

Idag har jag iallfall trippar runt på stan med Frida, fick med mig ett linne som jag ska ha på nyår och en bok boken heter jag saknar dig,jag saknar dig. och som ni kanske förstår så är det boken som filmen jag saknar dig utspelar sig ifrån. Fast nu ska jag fortsätta att kolla på one tree hill och imorgon är det Johanna som står opå schemat och jon tror jag iallfall..dom snacka något om bio.. får se hur det blir! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0