< Till bloggens startsida

i´m looking at you and my heart loves the view

Lucia idag, efter alla träningar var det dags. Var väldigt nervös och var nära på att svimma en gång, men det gick bra! och kul var det också.  vi har inga läxor heller bortsett från ett grammatik häfte... men orkar inte. Nyss har jag skapat en rädsla att klicka på länkar på facebook. Satt och lyssnade på musik och klickade på en länk tillen blogg som visade sig vara en skämt grej och en tjej (som påminde om spöket från från andra sidan) kom upp och skrek. Jag fick panik  smällde igen datan och kutade ut ur rummet skrikandes så nu har jag ont i halsen också. Tack du! haha...
Hursomhelst, bild på mig idag med bra mobilkamera o allt. yes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0