< Till bloggens startsida

Kan inte sova..

Om videon Erika la ut, jag har inte skrivit något av det. All creed till http://dewide.se/
Jag håller bara med.



"Ärligt nu.. Ja det är synd om killen, det är fint gjort av alla som säger att de bryr sig. Men det är en sak jag inte förstår, väldigt många som länkar videon skriver att de gråter, tycker att allting är så orättvist och önskar att de kunde hjälpa honom..

Men en sak verkar ni inte ha tänkt på, det finns MASSOR av personer som honom i eran omgivning men dem bryr ni er knappt om.

En person länkade videon på Facebook och skrev: ”Vad är det för fel på vissa människor som kan orsaka så mycket lidande hos en så ensam pojke?”

Grejen är väl den att vilken människa som helst nästan skulle kunna vara kapabel till att orsaka lidande för någon annan människa. Det handlar bara om att säga saker som sårar den individen eller bete sig på ett sätt som kränker den personen. Jag slår vad om att nästan varenda en av er som läser någon gång har valt att ignorera en person eller snackat skit om den trots att ni innerst inne vet att det sårar den personen.

Ni vet att det finns folk ni skulle kunna hjälpa och få glada, men istället delar ni den här videon och skriver att ni önskar att ni kunde göra något..? Hjälp någon i eran omgivning så bidrar ni till att göra jorden till ett finare ställe."


Puss sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0