< Till bloggens startsida

look for the light

söndag. Jag börjar verkligen bli senil. Kommer inte ihåg om jag bloggade igår, men det gjorde jag va? hursomhelst så var jag på gränby och stan, isåfall att liksom.
Idag har jag tagit 1 timmes fel på tiden. Jag trodde vi skulle vara hos Nathalie halv 4 men nedj, halv 3. Så Albin & Aida kom kvart över 2 och jag var då i duschen... panik. lite. Men det fixade sig och vi kom iväg när jag var klar, det var riktigt kul där. Hon fyller år på torsdag så vi firade henne o så. Gjorde en tårta med allt i... maräng botten, glass,grädde,chokladsås, banan, center,kladdkaka och sara mosade ner pepparkakssmulor också. Men det var as gott, låter inte så men det var det och jag har förmodligen gått upp 10 kilo. Imorgon är det skola, sen en till skoldag och sen JULLOV! say weehoo.
Nu, sitter jag och väntar på att min familj ska komma hem och börja med maten. HAHA, ja jag tänker fortfarande på mat även fast jag har ätit hur mycket som helst. Fast det var inte mat... mat är godare! MAT ♥
Förövrigt ska jag nog hitta sån där dag 1 grej på någon blogg... tror jag, så jag har något vettigt att blogga om förutom mitt liv. Får se hur det blir, inget mer att berätta så ha det bra folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0