< Till bloggens startsida

syskon ♥

Åh, vad man tycker om sin syster när man går ner och hämtar mjölk och när man kommer tillbaka har hon gömt sig bakom dörren och hoppar fram så jag spiller ut halva mjölkglaset på golvet. syskonkärlek ♥

Löördag, en vecka till jul. piss väder. Gud vad jag har tappat julkänslan. Åkte ner till gränby med mina föräldrar imorse fick med mig hem julklapp till frida. Sen ner på stan med sara köpte födelsedags present till nathalie. Nu är det bara min syster som jag inte köpt till än, men hon är så dum så hon borde inte få någon. Fast jo, hon är bästäven fast hon skrämmer mig och äter upp mina pepparkakor. ikväll blir det hemmakväll för mig, känner mig inte bra har haft ont i halsen i några dagar som fortfarande inte gått över,huvudvärk och lite sånt. tur för mig att dom visar harry potter på tv. Kan bli en lovande kväll ändå! Hare bra nu landkrabbor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0