< Till bloggens startsida

this is me

Hej där, jag börjar böanda ihop mina bloggar jag kommer inte ihåg om det var på den här eller den andra jag bloggade igår, tror båda.. fast vet inte. Jag var iallfall på stan med albin och ett tag själv, Albin skulle åka till sin kusin så jag passade på att köpa hans julklapp. Idag har jag inte gjort något alls. Men jag måste in i duschen snart för våra grannar kommer på middag. Nu sitter jag och lyssnar på disney låtar. alltså inte typ snövit utan mer från camp rock, high school musical etc. Egentligen så är dom filmerna fett underskattade för dom är faktiskt bra. Tycker iallfall jag, men man känner sig ju lite... udda.. när man sjunger dom i skolan och nån frågar erika vad är det du sjunger på? ööhh. hannah montatana... HAHA. Men det är så jag är, jag tror att jag alltid kommer vara ett litet barn. Har fortfarande svårt att rensa bort mina gosedjur, och lyssnar alltid på barnlåtar. Sen så läser jag bamse också, whoop whoop. Det blev ett fett konstigt inlägg, jag är 15 på utsidan 5 på insidan. Yees. slutsats.
Hejdå landkrabbor.
kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0