< Till bloggens startsida

Trött hela långa dan

Kollat på några Avsnitt av berg flyttar in. Är så jäkla trött så går nog bli att gå och läggs sig tidigt ikväll. Skönt att vi inte har några läxor den här veckan oxå, förutom musik förhör jag har på onsdag eftersom jag missade det förut. Åh julafton snart oxå. Får ju ledigt nästa tisdag. Shit det är ju om en vecka :o längtar lite, fast vill endå inte att sista höstterminen med min klass ska ta slut. Ska fira jul i Kramfors med min farmor och samma med nyår, fast hos min faster då. Känns sim att det är större chAns att det kommer vara snö där också :) fan har typ inte köpt några julklappar heller. Ska köpa till 8 personer och jag är klar med en. Lyckat. Haha inget bättre att berätta. Se yah, sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0