< Till bloggens startsida

I'm dancing with myself. Well there's nothing to lose, and there's nothing to prove.

Hej homies :)
Skulle egentligen till stan med Felicia idag, men det blidde inte så.. Mår inte helt bra, vaknade och kände mig förkyld och helt hängig och jag får inte bli sjuk. Så det blir att vara hemma idag, men det är toppen det också.

Och juste, det är tredje advent idag också! Igår var det två veckor kvar tills julafton... O...m...g... 

Resten av dagen ska jag... 

• Skriva klart min önskelista.
• Lyssna på Harry Potter och Fenixorden, ljudbok. (ljudböcker är underskattade)
• Spela Sims.
• Fuck.. Måste plugga..

Fan vilken tönt jag är. Men that's who I am...

Kent – Töntarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0