< Till bloggens startsida

uttråkad tjej

såg att jag gjorde den här när vi precis startat bloggen så varför inte göra den nu igen och se vad svaren blir. Har bara läst dom typ 5 första frågorna dom andra har jag ingen anning om vad jag svarade på..
här är en länk till förra gången.
1. Tre namn jag lyssnar till: sara. Blir ju kallad för andra saker som kanske inte är direkt sådan jag gillar som blondie och saruman. Karolina kallar mig tydligen retardet.
2. Någonting jag tycker om med mig själv: mina ögon och min humor.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: jag härmar alltid alla. Som ett beroende, säger någon något jag tycke är roligt härmar jag det.
4. Detta är jag rädd för: höjder
5. Tre saker jag vill ha varje dag: kärlek, skratt och solsken.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: mörda någon, gå ut nian med mvg i allt och aldrig mer lyssna på musik.
7. Detta tycker jag om att göra: fotografer, vara med vänner, resa.
8. Detta vill jag göra just nu: reeesa, paris en gång till skulle sitta fint.
9. Bästa känslan: när man skrattar så man får ont i magen.
10. Värsta känslan: Den där klumpen man får i halsen när något är sorglig men det går liksom inte att gråta så allt bara fastnar i halsen.
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: humor, snäll , att han älskar mig för den jag är, empati. Jag vet inte ganska svårt.
12. Är jag kär just nu? Nej
13. Jag vill gifta mig: Någon gång i framtiden
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Resa jorden runt, göra en tatuering, gifta mig, pierca naveln, få barn, bo i ett annat land. lång lista.
15. Min käraste ägodel: Min dator och min kamera.
16. Något jag vill ha i present: Jordglob, reflexskärm, skrivare.
17. Detta har jag på mig just nu: mjukisbyxor och tröja.
18. Favoritkläder : Blus, jeans och mina svarta klackskor.
19. Favoritdjur: hund, giraff, sjöko eller pingvin
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: haha har ingen koll på vad det är för musikstilar jag lyssnar på..
21. Favoritlåt just nu: Coldplay – YellowGavin DeGraw – ChariotGeneral Knas – 12/12. Det spelar ingen roll att dom är gammla, jag kan inte sluta lyssna endå.
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: roligaste: engelska eller syslöjd. Tråkigaste: Svenska eller so.
23. Stjärntecken: Våg
24. En bok jag älskar: Tretton skäl varför, världens bästa bok punkt.
25. En film jag älskar: åh finns så många bra, säger tummelisa bara för att jag älskade den när jag var liten, och den är så fin.
26. Tv-program jag gillar: The O.C, One Tree Hill, The Big Bang Theory, Awkward, My life as Liz, Pushing Daisies. åh finns så många bra.
27. Favoritdoft: Ed hardy, någonting kommer inte ihåg vad den heter.
28. Detta äter jag gärna: Cheddar cheese dip, ni vet den man har när man äter tacos? Eller tortilla som jag kallar det.
29. Dricker helst: Cola light eller Mer hallon passionsfrukt
30. Favoritgodis: Svårt val, marabou digestive är för god däremot. Fast naturgodis är inte helt fel det heller.
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Paris igen, Maldiverna, New york, Las Vegas, Thailand.
32. Färg på mina ögon: Gröna med bruna fläckar.
33. Min längd: 170
34. Jag tror på: Kärlek vid första ögon kastet, tror jag iallafall. Jag är inte 100 längre.
35. Jag spelar: piano i mina drömmar
36. Person jag beundrar: pass
37. Så här bor jag: Stökigt rum
39. Det här tänder mig: lumos
40. Det här gör mig avtänd: nox
41. favoritfärg: går inte att välja en
42. Favoritcitat: "jag behåller mina ideal, för trots allt så tror jag fortfarande att människor är riktigt goda i hjärtat" - Anne frank
43. En hemlighet jag vet: Om jag berättar den är den ju inte hemlig längre..
44. Bästa present jag fått: Min kamera
45. Senast köpta skiva: Längesen jag köpte en skiva, kanske nannes?
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: mina ögon
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: min mage och mina ben
48. Udda förmåga/egenskap: jag garvar olika typ varje gång
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en fågel så jag får testa att flyga eller en fisk. Kanske doris.
50. Vad lyssnar du på just nu?General Knas – 12/12
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: Jag och erika har varit i stan och köpt födelsedags present, julklappar och julaftonskläder till mig. Bild på det kommer upp imorgon. Imorgon/idag ska jag på födelsedags kalas hos nathalie och sen slå in julklappar och fixa och trixa lite.
52. Var är dina föräldrar födda?: Kiruna och Danderyd
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: kommer inte ihåg, kanske photoscape eller vlc.
54. Vilken är din favoritrestaurang? Cupidos sallad är att dö för.
55. När badade du i en pool senast?: Kommer inte ihåg om min pool var uppe i sommras, annars förra sommarn.
56. Har du varit med i någon skolpjäs?: haha ja många.
57. Hur många barn vill du ha?: Vet jag inte nu ju.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? SÅn där hårdrock där dom bara skriker och dansbands musik är inte direkt min favvo, den går att lyssna på men.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: Det är inget val..
60. Vad har du för TV-kanaler?: Mååånga
61. Har du åkt moped någon gång?: nejp
62. Har du busringt någon gång?: hahah ja
63. Har du fått felparkeringsböter?: haha nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump : Som justin biber säger never say never, fast jag gör som honom och säger never endå.
66. Har du en egen trädgård? nope
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: Svårt, bamse är bra. Sen kommer jag itne på någon mer bara för det..
68. Kan du alla orden i nationalsången?: nja
69. Badkar eller duschkabin? vad menas med det? duschkabin badar typ aldrig om det menas så.
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: Senaste månade, tusen gånger starkare tror jag.
71. Favoritpizza?: capricciosa?  stavning?
72. Chips eller popcorn?: chips, urk på popcorn.
73. Vilken färg på läppstift använder du?: rött om jag använder.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: nope
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: nej
76. Apelsin- eller äppeljuice?: olika beror på vad jag känner för
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: ida och kina mat
78. Favoritchoklad?: marabou digestive
79. När röstade du senast?: oj kommer inte ihåg.
80. När åt du en hemodlad tomat sist?: ååh hatar tomater.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: jaa, shackfyran. fast det var ingen pokal men endå.
82. Är du bra på matlagning? sådär, jag kan inte göra kladdkaka..
83. Klarar du att tanka själv?: har aldrig testat
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? : nepp
85. Pepsi eller Coca Cola?: coca cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: haha scouterna
87. Vad var det senaste du handlade?: blus och kjol
88. Har du kräkts offentligt? ja..
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: sanna kärleken
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? tror det
91. Har du ringt något betalnummer?: ja melodifestivalen.
92. Kan man vara vän med sitt ex?: säkert
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: Jag tror det var när min syster föddes
94. Hade du mycket hår som liten bebis?: haha jag vet inte
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? chaaaaa. sen tar det slut så alla tror att jag svarat och bara pratar på.
96. Vad har du i din väska?: massor av joks.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: gäspar, nej jag vet inte :p
98. Vad är du tacksam för idag?: att det snöat lite iallafall
99. Var hittade du den här listan?: i arkivet
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna: dom som vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0