< Till bloggens startsida

Vi suger på att blogga..

Insåg just hur keffa vi är. Fast förstår det så jävla mycket plugg just nu så det inte är sant. Har franska prov imorgon så kanske borde fortsätta plugga, men jag så less på plugg just nu ååååh. Juste tog ut tandställningen igår, fick en as konstig skena oxå jag ska ha i en månad, kul. Nej. Får väl vänta till januari innan jag tar min piercing. Sen idag var jag hos frisören oxå. Hon bara för det kommer jag inte ihåg vad det heter, men i alla fall när man tar bort hårfärgning ur håret. Hon toppa lite oxå, och äntligen är min hårfärg lite jämn iaf. Mitt underhår var ju nästan svart medans dom översta slingorna var blonda, lyckat. Aja nu är det fint iaf. Kom på vad det heter! Avfärga! Där satt den.
Saris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0