< Till bloggens startsida

you give me wings so I can fly

tisdag, sista skoldagen. Skönt, fick veta att jag fick mvg också, i engelska. Jag har fått 2 mvg i engelska den här terminen, låter inte så mycket för er säkert men ni ska veta hur glad jag är för det!  Brukar aldrig få det, låg på typ g i åttan och nu i nian har jag bara fått ett g och resten vg & mvg? Hatar egentligen att skriva & prata om betyg men tyckte bara att ni skulle få veta hur stolt jag är över mig själv.
Skoldagen var chill, och all den här snön får mig vilja göra vinteraktiviteter, pulka imorgon och nu funderar jag och sara om vi ska åka skridskor.. men det känns inte så kul om vi ska gå ner till uppsävja och sen kommer vi det o ba, jaaa skridskor!! fast fan det finns ingen is.. ingen aning om dom gjort is där än. Vågar man chansa? Nej, tror inte det är is, men man kan ju alltid drömma lite.
btw, gjorde nyss ett facebook test och det känns skönt att jag är smartare än en apa. YES.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0