< Till bloggens startsida

Always and forever.

Oj, nu bloggar alla tre riktigt dåligt. Men jag kom hem igår, det var rätt härligt fast saknar ju såklart redan mina små kusiner, dom är riktigt braiga dom. Speciellt Erik, eller egentligen är alla lika bra men Erik ville att jag skulle skriva hans namn och om honom här i bloggen för att han skulle bli känd (?) kan ju inte påstå att våran blogg är så stor men ja på något sätt tänkte han det. Gulligt. Hoppas du är nöjd nu Erik. Iallafall, poängen är att jag har bästa kusinerna någonsin. Jag ska lägga upp lite bilder från min lilla resa så fort jag kan använda min data. Jag har fått tillbaka den och den funkar men... Vårt internet har pajat. Så nu sitter jag på pappas jobbdator med en telia sticka som inte funkar på min. Så är läget och därför kommer jag inte kunna blogga heller. That´s to bad.
Jaja, jag lever iallfall.

Dom andra töntarna lär väl blogga någon gång också, eller juste. Johanna åkte ju till sin sommarstuga igår fast vi skulle på harry potter idag. Svikare. haha, nej vi får göra det en annan dag helt enkelt!
Och sara är fortfarande i Usa, kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0