< Till bloggens startsida

baby i've tried to make things right

längesen ni såg mig här på bloggen. Varit rätt upptagen så det är nog därför. Tänkte slänga in ett inlägg innan jag drar, visst det är imorgon oxå, men då kmr ju allt det där sista som måste göras så kanske inte kan blogga då.
I lördags var vi i bollnäs Rättning bollsta och hälsade på pappas jobbarkompis med familj. Trevligt trevligt. lite bilder kommer längre ner. Sen igår då var man och badade i fjällnora med Karolina, billy och joel. Skit kul. Vi hyrde trampbåt och allt.
Nu måste jag nog bli klar med packlistan och det.
Hoppas ni får en grym fortsättning på juli då, blir borta till slutet av månaden så förvänta er ett inlägg åtminstonde då.
vi hörs,
puss
behöver jag ens nämna att det är copyright ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0