< Till bloggens startsida

du är krossad och jag går fri

haha förlåt för att jag uppdaterar som att jag vore död. Men det är jag ju inte så man tycker ju ajg borde uppdatera bättre. Fast jag ahr faktiskt en ursäkt för att inte ha bloggat dom senaste dagarna, erl veckan kanske man ska säga. Vi gör ju om i mitt rum så det har tagit upp all min tid. Suttit och målat möbler, målat väggarna, följt ikeas byggbeskrivningar och allt möjligt. Mest nöjd är jag nog över nya sängen, den jag ligger i just nu. 1.20 check. Man kan inte göra annat än att älska det. Första natten i den inatt då. Kommer sova som värsta barnet.
Nog om min säng, imorgon är en ny tag. Bland annat ville albin dra med mig ut på en picknik, låter bra ju. Får väl bli vid tre, har lite saker att ta itu med innan. johanna och erika kanske vill hänka? tyckte det lät som att ni skulle träffas imorgon. karolina kanske oxå. Äh får se hur det blir. Kameran fööljer med om det blir något iaf, så förvänta er i bilder om det blir något.
nu ska man nog sova
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0