< Till bloggens startsida

hemlängtan

sara här, typ bara erika som bloggat den senaste veckan här. Johanna har väl glömt bort den här bloggen, igen. Johanna har du tagit bort din lilla kom ihåg lapp elr :o om du har det, sätt upp den igen!!!!

här är klockan lite över ett, vi ska checka ut vid tre. Då åker vi till flygplatsen. Japp ni läste rätt, jag kommer hem! Planet går lite över 8 orlando tid härifrån och landar i frankfurt vid 12 tiden, på dagen. Svensk tid. Planet emot sverige går sedan vid 5 tiden. Så cirka två timmar efter det är vi hemma. Längtar!
Mellanlandning i frankfurt är alltså i nästan 5 timmar typ. Får väl fota flygplan åt albin för att fördriva tiden, han ville  ju det. Den lilla flygplans nörden.
Bilder kommer upp när jag kommit hem och så :) köpt jävligt mycket joxs så det får
ni oxå se :)

saknar er!

puss sara


haha jag vet inte varför jag trycker ihop hela ansiktet när jag pussar delfinen men men. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0