< Till bloggens startsida

I may have failed, but I have loved you from the start

Hejsan, tönten här. Vill ni veta en sak? En töntig sak.... Jag saknar min dator, den har snart varit på lagning i typ 2 veckor, jag vill ha tillbaks den förfan. Jag måste också ta med en minnepinne till sara och sno några av hennes bilder, johannas också och karolinas. Eller i stort sett allas.
Iallfall så är jag osäker på vad som händer idag för får ingesvar på sms så ja. Imorgon måste jag gå upp saranstidigt. Åka bil i typ 90 mil. Yeees! Och jag har inte ens börjat packa, den tanken har inte ens slagit mig, oouuppss. Aja skitsamma, puss&kram, hubbabubbba suger. Påriktigt. Hatar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0