< Till bloggens startsida

it's called the funeral

jo erika och johanna har rätt, jag är hemma! har bara inte haft ork elr tid att starta datan de senaste dagarna. Gårdagen var bra, åkte först iväg med mamma och pappa och kollade på blommorna från en viss begravning, vi missade den eftersom vi var påväg hem från usa då. Vi besökte även mormors grav och ronjas minneslund. för mycket detaljer jag vet. Träffade senare erika, felicia, billy, joel och martin. det var kul. Bilderna från usa laddar jag upp i ett annat inlägg, dom laddas nämligen fortfarande in i datan. det står att det är 21 minuter kvar, kuuul.
idag blir det bara en chill dag. imorgon däremot ska jag träffa felicia, får se vad vi hittar på.
vi hörs,
puss sara

Tidlösa låtar: 
Youth Group – Forever Young
Band of Horses – The Funeral


Bilden ovan denna text är egentligen jätte dålig,
men det var någon som lagt ut en sten med den texten på vid minneslunden för djur.
Jag tyckte det var fint.
©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0