< Till bloggens startsida

Jag är starkare än du tror

Cp rubrik. HAHA. Känner att våran blogg är galet tråkig just nu, 2 som inte bloggar och en som bloggar lite men utan bilder. Nu i vanliga fall så brukar man väl be om ursäkt för det eller något, men seriöst... Det är väl våran blogg och vi som bestämmer? Jaja.

Idag så spenderar jag en dag på mitt land, inte så kul men finns inte så mycket mer att göra. Ska nog kolla på one tree hill. Även fast jag åt nyss så ser jag fram emot den där kladkakan jag bakade igår för att ta med ut hit, mums. tjockis. Nej det är helt enkelt så att jag är världens bästa kladkakebagare. Punktochslut. Juste glömde att säga.
Imorogn blir det massa skoj med Johanna, bland annar HARRY POTTER! Längtar och sörjer att det är sista, plus så följer jag med henne till hennes sommarstuga på söndag. YES!
bilden har varit med förr och är också första bilden som jag la upp på denna blogg. söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0