< Till bloggens startsida

Nu, nu händer det

Hej, nu är jag hemma från Johannas sommarstuga, eller kom hem igår kväll men.. Idag har jag varit på gränby med Mamma fick med mig hem en tröja och ett par shorts. Jag har också varit på vårdcentralen. Ingen aning om vad jag ska göra ikväll, verkar inte vara så många hemma... Får väl gå in i min harry potter värld. (läsa)
Meen... det som har gjort min dag är vetenskapen om att sara kommer hem idag... Som ni läste så lyfter planet från frankfurt typ nu om det inte är försenat så hon är väl hemma om typ 3 timmar. Saknar henne sjukt! Känns som en evighet sen sist.... Behöver henne i min vardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0