< Till bloggens startsida

tjockomocko

Johanna... wtf... MOBBAD!
Kanske inte ska säga något om man kollar på rubriken... Meeeeeeeen. vem bryr sig. Och tack Johanna, bara för att du bloggade om mat så blev jag änuu hungrigare än vad jag redan var!!!! Makaroner & Köttbullar på gång. mums. jajajaj, jag har varit duktig. Gick upp klockan elva och åkte till Ikea, köpte en grej man har under datan,en ram och sen köpte pappa saker som är helt ointressant! Sen på coop köpte jag godis och present till Karin plus en glass som inte smakar Kaffe. Igår blev jag fett glass sugen så kollade om vi hade glass i frysen, jo det hade vi men wtf.... den smakade kaffe.... EEUUWW! Typ tvingade ner mig en halv skål innan jag höll på o spy och gav den till min käre far.
Nu ska jag inte blogga mer för maten är på g och jag ska träffa sara sen. VET ATT NI ÄR AVUNDSJUKA PÅ MITT LIV!!!! eller???


söööööt. (exempelbild från datan, höhöhöh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0