< Till bloggens startsida

Natthumor

Hej på er! Er mest lata bloggare här då, Johanna såklart.
Vad har jag gjort de här senaste 87,5 åren som har gått sen jag bloggat sist..? Jag har träffat vänner, nolifeat och varit i stugan. Erika var ute hos oss in the middle off nowhere och det var asmysigt! Fast vi nolifeade mest bara.. Inga kommentarer på det där, ni kommer bara tycka vi är töntiga.. Och vi vill visa en perfekt fasad för er. Så.. Ja.
.
Och Sara borde vara hemma nu, om jag har räknat rätt och om hon har skrivit rätt på vår blogg. Jag har ingen aning om vart Frankfurt ligger, enda jag vet är att det är roligt att säga haha frank FURRT. HAHA. Det är sånt jag håller på med när jag har tråkigt ex, jag brukar sitta och tänka på ord och namn som är roliga att säga. Kerstin och Pelle är mina favorit namn, dom är roliga att säga plus att dom är fett söta.
.
Så nu har ni lärt er någonting om mig! Och Erika kommer mobba mig som satan efter hon läst det här har jag en känsla av.. Men hon mobbar mig redan för att jag pratar med mina kläder? Och jag mobbar henne för att hon är mobbad.
.
Okej, kan ju berätta lite om idag också. Vaknade imorse på stugan av att min käre bror hade gått in i ett täcke (ni fattar, hade täcket över sig) och väckte mig allmänt jobbigt... Sen packade vi där och så, sen åkte vi hemåt. Väl hemma packade jag upp lite och nolifeade (som vanligt) och sen skjutsade pappa mig till Emil. Vi kollade på film bl.a. Meket näjz! :D
Och nu är jag här i mitt rum och ska sova... Pommes, kan ju inte sitta vid datorn hela natten.. Pallar inte sova bort dagen imorgon. Och det passar med lite sömn då jag har fett ont i ögonen för jag Emil, min bror, (palla att Emil där uppe ↑ och Emil min lillebror har samma namn... Hehe), har fotat massa i typ the lol cam och jag kollade i kors för mycket/för hårt. (?) Vet någon av er om det är farligt??

SKULLE KUNNA DÖDA (typ) FÖR EN HAMBURGARE ELLER EN PIZZA NU FAN, JAG ÄR FET HUNGRIG... Kära Gud gör så att det ligger en originalburgare utan tomat och lök från Max på mitt överkast nu, amen.
.
Äh godnatt. Ni som läste allt det här kan klassas som lika nolifade som jag som sitter och skriver allt detta. GRATTIS SÄGER JAG BARA!
UPDATE: Ingen hamburgare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0