< Till bloggens startsida

Bjas

Nämen tjenis??!
Värd dag igår! Åkte båt, träffade några vänner och sov hos Josefin. Hur nice?
Just nu sitter jag i mitt rum med bästa Erika! Hon plattar mitt hår medans jag bloggar dårå, lite från oss båda sådär.
Den här dagen är planerad sen länge, typ sen i vintras.
Vi möttes mitt på dagen och gick till linnébageriet och köpte varsin stor linnébulle. Vi satte oss vid typ danelid och ba kötta bulle, oh fyfan va illa man mådde men bra kändes det! ;)
Sen gick vi till stan. Ja, ni läste rätt, vi gick till stan! Tog ett tag, men det var det värt. Känns ju asbra efter en fet bulle liksom.
Väl inne i stan köpte jag en bikini, ett navelsmycke och en byxdress, bilder kommer!
Men okej, ni kanske undrar varför vi köttar bullar och går till stan ba sådär? Det får ni svar på nu:
Saker vi ska göra innan vi dör:

12. Äta en hel Linnébulle på en gång. (OBS: PÅ EN GÅNG)
20. Gå till stan.



Hur söta??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0