< Till bloggens startsida

Could it be worse?

Hejsan, lite onödigt eftersom alla redan vet det men nu är det förfan sommarlov!! Alla är säkert super glada över det och ja jag det är jag med men har mina negativa tankar om det också. Men dom behöver vi inte ta upp! Riktigt bra start blev det iallfall, särsta badet med massa från klassen. Lite som klassensdag på repris. Sjukt kul var det iallfall. Tack för dagen alla! Och vi var ungefär 10 stycken så tänker inte skriva alla namn. men jaja, har lite märken efter handdukar över benen och armarna men det funkar. Nu måste jag avsluta med inlägg för batterit dör snart och jag kommer bli skit sur om inlägget försvinner, d blir det ingen vacker syn må jag säga. Puuuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0