< Till bloggens startsida

Dagen innan uppsala

Godmorgon morgonpigga läsare och Hej på er som läser det här lite efter...
Idag ärm sista dagen här i uppsala innan jag åker hem till uppsala igen. känns skönt, har lite hemlängtan... Fast det har varit grymt här också så det är inte så farligt!
Men idag ska vi ta bussen in till Falun och va där till typ halv tre sen blir vi hämtade och åker vidare till Bolänge och ska på Peace & love, fast vi ska inte gå in utan stå utanför men den vi ska kolla på är iallafall Veronica Maggio! Chockade?? Fast jag vet ju inte om vi kommer se någonting, men höra kommer vi väl... Hoppas på det bästa!  Nu känner jag att jag bara skriver massa skitsnack för jag inte har något mer att berätta.... Har inte hänt så mycklet i mitt liv utom att jag har solat och börjar få lite färg, men mycket är det inte. Dom andra nyheterna får ni inte veta. It´s private bitch! som sara sa när vi svarade på frågestunden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0