< Till bloggens startsida

Det bara är så

Hejsan, hur är det i Uppsala? Eller vart ni än befinner er... Gissar på att dom flesta är i Uppsala. Själv är jag i dalarna, dunder på det asså! Jag har det bra och igår var vi och shoppade, sitter aldrig fel med lite nya kläder. Jag är glad att jag inte var i Uppsala igår för en vän till mig sa att det åskade och blixtrade och jag klarar inte av sånt utan att typ gömma mig under täcket eller något. Inte för att jag tror det hjälper men tryggare där. Igår var jag och Kristin väldigt övertrötta, var i vår lilla stuga där vi sover och skrek låttexter. anteckna! Senare idag åker alla hem, eller inte alla eftersom jag blir kvar. Jag tar tåget på fredag, awesome! Kom precis på att jag måste springa ut i bilen och ta in mina hörlurar från bilen annars åker dom till uppsala och då blir dom riktigt saknade, behöver dom på fredag liksom. Men vi kanske hörs mer i veckan nu ska jag vara social. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0